Suzuki Hayabusa 1300

Opublikowano 26 maja 2012

Suzuki Hayabusa 1300 to odświeżona wersja poprzedniej Hayabusy. Została poprawiona linia aerodynamiczna – przód został trochę opuszczony, rozbudowano owiewki, natomiast tył motocykla rozszerzono. W ten sposób kierowca dobrze spaja się z maszyną. Motocykl spełnia ponadto wymagania stawiane przez Euro III. Motocykl jest też stosunkowo długi, dlatego kierownica znajduje się nieco dalej od siedziska, dlatego kierowca zmuszony jest przybrać mocno pochyloną postawę.

Zbiornik został tak zaprojektowany, żeby złożenie się było jak najbardziej komfortowe. Nożne dźwignie oraz klamki posiadają możliwość regulacji. Praca silnika na biegu jałowym wspomagana jest przez ISC (Idle Speed Control), natomiast w sprzęgle zastosowano system SCAS (Suzuki Clutch Assist System). Nowoczesna technologia zasilania silników pozwala osiągnąć spalanie mieszczące się w granicach od 7 do 8l na 100 km/h. Silnik wyposażony jest w trzy tryby jazdy S-DMS (Suzuki Drive Mode Selector) . Maksymalna moc silnika wynosi 197,2 KM (145 kW) przy 9500 obr/min.

5 Comments For This Post

  1. Staszek Says:

    Jedno z marzeń każdego miłośnika prędkości i ładnych linii – przynajmniej tak można było powiedzieć o pierwszej Hayabusie, która znakomicie namieszała na rynku motocykli. Czy druga odsłona jest równie warta grzechu? Nie miałem możliwości sprawdzenia w realu, ale specyfikacja wygląda naprawdę korzystnie, do tego odświeżony design, w końcu poprawione hamulce i opracowana w tunelu aerodynamicznym większa sylwetka dobrze wróżą temu modelowi.

  2. Brylant Says:

    Ale czy to nie pachnie trochę odgrzewanym kotletem? Gdzieś podobno inżynierowie Suzuki chwalili się, że niewiele było do poprawiania po „jedynce”.

  3. Anvil Says:

    Bo niewiele;-) taka jest prawda, to był motocykl niemal idealny, tylko ta cena… Nad tym mogliby trochę popracować:-)

  4. Kris Says:

    Czasem szczerość popłaca – każdy, kto miał dobre doświadczenia z pierwszą Hayabusą i ma możliwości finansowe na nabycie drugiej bez wahania dokona wymiany na nowszą generację – te same plusy i kilka minimalnych minusów usunięte, czego chcieć więcej?

  5. kacper Says:

    motor fajny ale nie tak jak kawasaki ninja zzr1400

Dodaj Komentarz